måndag 11 juli 2011

Så där som vanligt folk gör ;)

Då var det första riktiga semesterdagen på många år =) Har levt på mammadagar, sparat från extra jobb och försökt att leva snålt de senaste åtta somrarna. I år har jag faktiskt semester =) Jobbat snällt hela året och får nu betalt fast jag är hemma. Rätt skönt faktiskt! Men lite panik har jag... Att bara vara hemma i fyra veckor gör att jag inte kan dra igång en massa projekt... Men tur är nog det;) Bästa kollegan sa några kloka ord som han brukar göra när jag blir en aning överaktiv: Vet du Ann-Sofie det är ingen tävling om vem som hinner mest på semestern. Därför har jag och min axel som nu är betydligt bättre men som protesterar när jag bär tunga saker att det blir inga byggprojekt i år. Jag ska sola, bada och vila på min semester =O) Så där som vanligt folk gör ;) Jag börjar i dag med att åka till Vinön med en kompis och alla våra barn. En heldag med sol, bad, korvgrillning och matsäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar