onsdag 31 augusti 2011

jo då det rör på sig =)

I dag var jag och dottern på den stora stora leksaksaffären vid Marieberg. Jösses... varför har de inte vilostolar för uttråkade föräldrar där? Hon skulle ju handla för sina pengar och hon har stans värsta velproblematik. Medans den impulsiva mamman skannar av hyllan och plockar ut en present på tre minuter kan hon välja i timmar... Men jag fick tag i en present till kompisen som ska ha kalas på lek och buslandet i morgon kväll så jag blev nöjd.

Så medans hon spanade runt och frågade vad allt kostade kollade jag mest uttråkad i hyllorna och på en annan kund som såg ut att ha ståltråd i sin toffs som stod rakt ut åt sidan. Mysko...

Alldeles stax ska jag ta tag i nästa lilla problem som är att få den store ungen att lägga sig tidigare. Inte helt lätt men med tanke på att det är ett krav för att han och bästavännen ska få följa med och leka på lek och bus så kanske det går som en dans =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar