torsdag 18 augusti 2011

Snart är det loppis!

Okey jag vet att jag är värdelös på att uppdatera... Har lite att göra ;) Men mammas och morbrors maskinhall är smockfull med tomma loppisbord och på söndag är det förmodligen fullt av fynd och lång kö in för alla köpglada människor. Vi satsar på succsé och nöjer oss inte med mindre... I morgon ska jag tillsammans med alla andra från förskolor och fritids i hela Hallsbergskommun på föreläsning och planering hela dagen. Ska bli kul! Extra skönt ska det bli att ha rast =) Har inte hunnit haft det den här veckan så jag börjar bli lite sliten... Men det kan ju också ha att göra med att det har varit fullt upp när jag kommit hem också. Kan vara det;)

När jag kommer hem i morgon ska jag också få hjälp att sätta upp ett par rejäla partytält till min fikaförsäljning på söndag. Hinna baka en sats med bullar till ska jag hinna. Men handla får jag nog göra på lördag morgon... Dygnet har ju inte hur många timmar som helst.

Är det nån som har missat det så är det loppis i Gränby på söndag mellan 10-15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar