tisdag 10 mars 2009

trött så trött...

Somnade en stund i krångels säng...jösses vad seg man blir...har faktiskt gott och lagt mig nu och planerar att släcka lampan snart...

Har haft en rätt bra dag i dag trotts morgonens och kvällens trötthet. Har inte riktigt hittat mottivationen för den här kursen och undrar faktiskt varför jag valde den? Den har hittils inte gett en enda aha-upplevelse och litteraturen har inte varit mycket att hänga i julgranen. Men snart är det slut så det är bara att kämpa lite till.

Jag och busen har försökt att jogga i dag =) Vi började i går med att vi sprang (en sanning med modifikation) tillsammans till Mickes allé (den i headern på den gamla bloggen). När vi kom dit så fick busen vända och jag sprang till nästa allé innan jag fick vända å så tävlade vi om vem som kom först hem. Efter mina 500 meter extra så vann han i går med ca 10 meter men i dag var han trött så då kom jag ikapp honom 300 meter hemmifrån och fick gå i mål. Huvudsaken är att han och jag rör på oss=) På torsdag ska vi springa igen så då får vi se om han är piggare. Hans trötthet var rätt stor på alla områden i dag och när han är så trött så expoderar han för minsta lilla och kvällen kan bli en kamp...Men klockan 20.15 sov han som den lilla kille som han egentligen är. Hoppas på bättre ork och humör i morgon när det är onsdag =)

1 kommentar:

  1. Så duktiga ni är som är ute o springer =)
    Hoppas kursen känns meningsfull snart,annars gör den ju inte så stor nytta.
    Jag har förstått att du ska bli lärare,men i vad ? Vilka klasser ?

    SvaraRadera