måndag 11 maj 2009

Nu är det måndag

Insåg just att jag inte behövt gå upp än...jag duschade i går kväll och ska springa en runda när jag lämnat krångel på dagis. Vad gör jag uppe nu? Jag har sovit stenhårt i natt och tydligen snarkat så väggarna skakat. Jag känner mig fortfarande trött men nu när jag är vaken kan jag lika gärna vara uppe.

Måndag i dag och dagen är fulltecknad som vanligt. Det blir springa, hämta nummerlappar, plugga, föreläsning och styrelsemöte innan dagen är slut. Å på tal om nummmerlappar så insåg jag i går kväll att det är teater i busens skola på torsdag, samtidigt som jag ska vara på vårruset. Undrar om tidsoptimisten Ann-Sofie fixar det...ja menar teatern börjar fem och vårruset sju och det tar en halvtimma att åka till stan...

3 kommentarer:

  1. Det hinner du, i värsta fall får du dyka upp till fikan ;)
    Klart att du måste se Busens teater!

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig att hålla igång...jag blir matt bara av att tänka på allt jag borde! ;)
    Själv tar jag det piano fram till 11:30 då bär det av till uni! Vi ska analysera oss själva som människor så det borde jag ju klara av.

    SvaraRadera
  3. Busen är inte med i själva teatern (Ruskaby skola) men kanske i en del annat av showen så du kan säkert smita om du blir stressad.

    SvaraRadera