måndag 11 maj 2009

show me yours and I'll show you mine

Mitt liv i GULT =)




För den som orkar läsa kan jag förklara vad dessa gula ting betyder för mig...
Två trollungar= Mina barn är viktigast i världen för mig.
Bil= Hallå, jag bor på landet och skulle aldrig överleva utan den (även om orginalet är blå...)
Choklad = Jag har provat utan men är lyckligare med=)
Citronkola = mmm
Citron = mat! Jag kan inte må bra utan mat!
Gullviva = Älskar Närke, älskar trädgårdsskötsel.
Kåsa = Jag är en skogsmänniska.
Tång = Jag gillar att greja och fixa.

Glöm inte att titta in hos alla andra medverkande på temat GUL hos Whatthefuckdotcom.

3 kommentarer:

  1. Otroligt fiffigt! :)... vad är en kåsa? Är det den lilla sleven?

    SvaraRadera
  2. Vilket smart och genomtänkt bidrag du har kommit på!!

    SvaraRadera
  3. Åh Mullekåsan minns jag från min tid med Mulle! Jag hade en röd tror jag...minns inte så klart. Penntrollen minns jag med blandad glädje (dina är aningen större) jag fick aldrig något stort.

    SvaraRadera