onsdag 20 maj 2009

onsdag=)

Nu är dagens seminarium avklarat. Undrar om jag var för hård mot vår lärare när jag sågade litteraturen i dag? Men hon har överlevt mina attacker förr så det ska nog gå bra...
Fick betyg på VFU arbetet i dag och det gick över förväntan, VG=) Trodde inte det skulle gå så bra så i dag känns universitetslivet helt okey.

Krångels kompis mamma ringde och frågade om hon fick ta med henne hem så nu behöver jag inte hämta henne förrens fem:) Skönt för då hinner jag läsa en text eller två så kan jag ta ledigt i morgon=o) Toppen!

I kväll är det match. Stene möter Skyllberg hemma men Busen ska kanske följa med mannen till jobbet så vi får se om han hinner båda...

1 kommentar:

  1. Grattis till betyget! Det känns alltid lite lättare när det hamnar ett V före G!

    SvaraRadera