tisdag 12 maj 2009

Solen skiner i alla fall...

Solen skiner från en klarblå himmel och jag intalar mig att det är huvudsaken i dag. Har lite ont i huvudet...jag övertalar mig själv att det är för att det kom en buse i natt och klämde ner sig i min säng. Vi är nästan lika stora så ni kan ju tänka er hur trångt det blev...japp, trångt! Jag tänker inte få nån förkylning nu när jag ska springa vårruset på torsdag. Jag har ju tränat den här gången...

Ska till skolan på förmiddagen sen blir det cykelaffären igen...I går blev busen påkörd av en annan kille så växlarna är ihoptryckta. Så surt! På fredag ska alla på busens skola ha en cykel...hoppas de kan laga snabbt å det inte är några saker som måste beställas. Så i dag får min käre buse åka bil (han är lite sur...) å så får jag hämta honom sen efter skolan. Ska hinna en sväng till mamma i dag tänkte jag också. Han får helt enkelt följa med, för krångel ska till en kompis och leka så henne behöver jag inte hämta så tidigt=)

2 kommentarer:

  1. Go'morron !!
    Vilken otur med cykeln,hoppas de fixar den snabbt då !!
    Hoppas du slipper förkylningen,ibland kan man ju må så där i alla fall.
    Kram !

    SvaraRadera
  2. Hur långt springer ni då på vårruset. ha en bra dag

    SvaraRadera