söndag 23 augusti 2009

Grattis Krångel!

I dag är det min älskade dotters födelsedag. Fem år sen jag fick henne. Herre jösses vad tiden går fort! Jag hinner liksom inte med...

Efter all stress tänker jag inte ha några måsten i dag=) Eller några måsten har jag kvar...disk, disk och lite mer disk... Men min diskmaskin fungerar utmärk så diskberget får minska ner sakta men säkert så att det kan bli rent till kvällen. Jag hann inte gå ut i trädgården i går så det står högt upp på önskelistan i dag!

Ska nog fota lite av alla mina projekt...jag har ju några igång...

2 kommentarer:

  1. Oh! så skoj en blogg från min gamla hembyggd.
    Har kikat runt här och hit kommer jag åter.
    I Gränby bode min moster och morbror när jag var barn, så där har jag varit många ggr.

    SvaraRadera
  2. När man åker ner på Gränbyvägen från den stora vägen till Sannahed, så var det första huset deras, de hette Gustavsson.

    SvaraRadera