lördag 22 augusti 2009

Lite trött är jag

Känner mest för att gå och lägga mig...det har varit en del att göra i dag...
Femårskalas är inte att leka med;) Först baka och städa...för att inse att jag hinner aldrig det som jag trodde när jag vaknade i morse... Fullt av ungar i tre timmar (hur tänkte jag där?), samt två trevliga föräldrar. Sen var det visst en och en halv timma till vuxenkalaset (jag hann laga mat och baka en paj och en tårta). Jag överlevde vuxenkalaset och Krångel har nu ännu mer prylar. Nu när mannen har åkt och jobbat igen och alla åkt hem känner jag mig lite trött. Funderar på om det är okey att gå och lägga mig nu?

1 kommentar:

  1. Att man ska köra ihop allt på en gång, jag är likadan !!
    Ujuj, nä barnen bryr sig inte om om vattnet är kallt, ska de bada så badar de =)
    Klart du är trött efter en så'n dag, natt på dig !!

    SvaraRadera