onsdag 26 augusti 2009

Här regnar det

Jösses vad det har och fortfarande regnar! Jag skulle ju till tippen ju... Just nu är det mer lockande att lasta av allt här hemma och ta det en annan dag... Jag har lovat grannen att han skulle låna kärran i eftermiddag och jag ska ha den hela helgen...

I eftermiddag så ska jag iväg och jobba. Det är konferensdag så jag (plus några till) ska vara ute i en och en halv timme...det känns inte lockande:( Regn, regn och mer regn samt ungar utan regnkläder och extrakläder...tur jag får betalt:)

Till kvällen blir det möte i gympasalen för Hardemo gymnastikförening och lite fotboll förståss på hem och dit vägen.

Glöm inte leendet i dag=o) Det finns säkert något att vara glad över!

1 kommentar:

  1. Antar att det blev en solig jobb-eftermiddag!
    Nu ska Lilleman och jag till tippen ;)

    SvaraRadera