onsdag 26 augusti 2009

Trött och morgondagens loppisförberedelser

Är trött så jag knappt håller ihop. Gick och la mig försent (jätte, jätte sent) men kunde inte sova, när jag äntligen somnade så kom Krångel och klängde upp i sängen. Sov dåligt och hade diverse svårigheter med andningen (hatar att vara storsnarkare), vid fyra kom mannen hem och pratade om kvitton jag skulle skriva (?) sen gick det inge vidare att sova de återstående timmarna inklämd mellan mannen och dottern. Nu kom det ikapp så jag ligger redan i sängen...

I morgon ska jag åka och handla till loppisen. Loppisen som var med 19 säljare (om man räknar med mig och morbror) för att sedan bli 15 efter lite sjukdomar och annat, men nu börjar det ordna upp sig så nu är vi 17 igen=) Hoppas bara på mycket besökare, det är så himla mycket roligare då=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar