tisdag 4 augusti 2009

Loppisar och fyrar och sånt

Det har varit lite dåligt med uppdateringar här på bloggen...jag har ibland ett lív också;) Har även suttit vid datorn för att kolla lite efter möjlighet till inredning här till altanen. Jag bestämde mig för att ha lite marint tema här ute eftersom det skulle passa utmärkt med färger och sånt...det är inte modernt längre så det går knapt att få tag i sånt längre...om man inte bor vid kusten å det gör ju inte jag direkt... Nu sätter jag mitt hopp till loppisar och sånt där man kan hitta sånt som var modernt för 10 år sen.

I dag ska jag ut och sätta upp lappar om vår loppis. Hoppas det kommer många och gärna en och annan som tröttnat på sina träfåglar, fyrar och annat kul=)

6 kommentarer:

  1. Vänta här nu... när exakt var loppisen? Har jag tagit fel på datum? Trodde ni redan haft.

    SvaraRadera
  2. Har du sett den där nya inredningsbutiken som finns på Marieberg. Kommer inte riktigt ihåg vad den heter men den börjar på D... :) Såg att de hade lite marina inredningssaker.

    SvaraRadera
  3. Haloj prylbutiken i Gamla stan i Ö-o brukar ha marina teman inte alls omodernt. Hörde ni hade trevligt på festen, vi är hemma igen och ska vänja oss vid att sommaren snart är slut. Kram

    SvaraRadera
  4. Butiken Kristin far efter är Dimoda, de har en del marint.(och massor av annat kuligt)
    Men även Almstedsblommor (är det den? Blomaffären mitt emot skopunkten menar jag) har en del. Och Hemtex.. Du, det är nog så här att
    marint blir aldrig blir omodernt, funkar alltid och är alltid stilrent!

    SvaraRadera
  5. Slår mig själv på fingrarna. Blomaffären jag menar ligger mitt emot skokanonen och inget annat..

    SvaraRadera
  6. M-L: Yes! Dimoda var det jag syftade på. :)

    SvaraRadera