söndag 23 augusti 2009

några bland alla dessa projekt...

Jag är ju en person med många projekt...några slutförda, många halvgjorda och ännu fler på tankestadiet. Jag har ju liksom lite svårt att bara göra en sak åt gången... Här kommer en presentation av några av dem...:
Kistan ska målas vit så att alla repor försvinner och den passar in bättre på altanen. Den kommer från svärmors faster så jag frågade om lov för säkerhetsskull, det gick bra bara jag inte slängde den.

Vitrinskåpet som vändes upp och ner, fixades till och blev en hylla. Den saknar bara lite extra piff=)


Dagens arbete...sandlådan ska bort och gräsmattan ska få flytta tillbaka efter nio år. Det är inte klart än men snart kanske;)

Jag lånade morbrors jordfräs för att göra ogräsrabatten till gräsmatta. Bara att trimma mot stenmuren och så gräsfrö kvar...

Gången...nu är den äntligen klar=) Inga mer geggia fötter när man går från bilen till huset!


Faten som vi göt men som blev för flata för att ha vatten i blev krukor till taklök=)

Detta var några av alla projekt...orkar helt enkelt inte lägga upp fler foton på det allt för sega mobila bredbandet. Min hjärna funkar helt enkelt så att jag fixar inte att göra en sak i taget. Minst tio projekt åt gången är lagom =)

Nu finns det bara ett projekt kvar i dag...gå och lägga sig...

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder !!
    Så fint du fixat allt =)
    Go'natt på dig !

    SvaraRadera
  2. Jag hade så mycket planer inför sommaren, men fick så lite gjort.
    Tvärtom mot dig alltså! Flitig som en myra! =)
    Är det svårt att hitta till loppisen, eller klarar en utan lokalsinne att inte åka vichle?
    Skyltat?

    SvaraRadera