lördag 29 augusti 2009

Nu är det över för i år

Jag är glad men väldigt trött:) Mycket folk och mycket leenden i dag. Ingen gick back och vissa gjorde riktigt goda affärer. Detta gjorde nog många besökare också. Själv handlade jag väldigt sparsamt för att vara jag. Inte fullt så sparsamt handlade Krångel...alla pengar hon sålde för handlade hon nytt skräp för... Men hon är nöjd och jag tänker som den pillimariske mamman jag är smuggla undan sak efter sak tills jag fyllt en ny loppislåda att ställa på mammas vind till nästa år...

Bästa med dagen var nog ändå att träffa alla vänner från när och fjärran även om de flesta kom på förmiddagen när jag hade som mest att göra så jag hann inte prata så mycket som jag gärna gjort. Men trevligt var det =o)

2 kommentarer:

  1. Jättefint ordnat! Kalasbra fikabord. Skriv upp mig på listan för nästa år.
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Suvveränt ordnat. Gott fika. Och trevliga människor. Måste bara göra inbrott hos Hanna och sno bordet ;-)

    SvaraRadera