söndag 30 augusti 2009

var är min städfirma?

Var lite trött i går kväll...jag somnade långt före Busen som fick lov att titta på hela speedwayen. Han var nöjd och jag var nöjd=) Efter en ganska god (för att vara jag) natts sömn så vaknade jag klockan sex...hur kul är det en söndag? Ungarna sov och mannen jobbar...det fick bli tv...hittade nån rar film att titta på:) Frukost och en alvedon senare så känns det helt okey.

I dag är det stora röjardagen...loppisen städar sig inte själv utan i dag ska jag och morbror bära bord...många bord... Krångel är trött på allt vad loppis heter om hon inte får handla mer skräp så hon vägrar. Måste kolla med svärmor om hon kan vara där en stund...hon har video så hon kan kolla på sin nya my little pony film...jag som försökte sälja alla vhs-filmer igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar