torsdag 13 augusti 2009

Viss tristess och blå stolar

Jodå jag är hemma. Jag har tillgång till internet också...men jag har inte haft nåt kul att skriva om... Hur kul är det att läsa att jag städar och det inte är full harmoni i det lilla lilla röda huset? Nu känns det bättre igen så nu har jag fått bort en massa sandlåda i dag nu när Busen cyklat till grannkillen för att sova över åkte jag och Krångel till Bauhaus för att köpa färg=) Vid närmare granskning av hennes lekstugemöbler som jag skulle laga idag märkte vi att de var inte så fina längre... Så här såg de ut efter tvätt...


Krångel valde BLÅ färg...nu ser de ut så här efter en strykning=)

Det var inte perfekt ljus för mobilkameran när vi var klara men ni ser iallafall att den har blivit lite blåare;) I morgon fortsätter vi projekt "få ordning på lekstugan".

På loppisfronten har jag nu lagt ut den på Blocket och på loppis.se (jo det finns en sån sida) samt fått en trolig anmälan till=).

1 kommentar: