lördag 5 september 2009

hur är det med konstruktivismen?

Eftersom jag inte fått den obligatoriska kurslitteraturen som jag borde ha läst så var jag till biblioteket i går och letade lite andra böcker till arbetet. Vad tror ni om en av rubrikerna i boken: hur är det med konstruktivismen? Jag la ner där någonstans och tänker visa boken för läraren innan jag läser de 412 sidorna...den kändes liksom inte kul... Ungefär som vanligt med kurslitteratur. Vi får se vad han säger på måndag...om det nu är en man...det är inte helt självklart när man läser vad personen heter;)

Jag väntar helt enkelt med att plugga till måndag:) Det betyder en dag till utan stress... Sen kommer den, stressen över att aldrig hinna läsa allt, fatta allt, och hinna med att leva. Men det var måndagens bekymmer. Nu tänker jag gräva ner mig i dagens och gå och lägga mig...

1 kommentar:

  1. Låter väl inte riktigt vad vi ska läsa. Tycker att verkar som om det är orden kvalitativ och kvantitativ är det som ska förstås.
    Repstad kan tänkas hamna som den här kursens tråkigaste bok..

    SvaraRadera