lördag 12 september 2009

Städning, shopping och social träning...

I dag har jag städat mest...fast det syns ju liksom inte som jag vill. Varför ser det inte rent och frächt ut? Hur kan man förresten samla på sig så mycke skräp, damm och annan skit i ett hus som är så litet som vårt? Jag har rensat bort en massa singelvantar och annat som inte var så mycket att spara på (4 kassar). Undrar om man någonsin kan bli klar när man städar? Inte hemma hos mig ialla fall... Jag är en obotlig kaosmänniska;)

Annars har familjen varit till Marieberg och kollat in claes olsson och lite andra affärer. Krångel var hel vild men vi överlevde och lite mat från coop fick vi också med oss hem:) Jag och Busen var hos två grannar och sålde jultidningar och Krångel stannade hos den första av dem för att leka:) Nu får vi ladda lite till så får vi se om han vågar följa med till någon mer för att fråga...själv tänker jag att det är social träning om inte annat;) I år vågar han prata lite själv bara jag eller mannen finns där brevid honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar