onsdag 14 oktober 2009

brända kolakakor...

Skulle nyss skriva att jag bakar kolakakor när jag inser att jag glömt plåten i ugnen...den blev bränd...så nu står det en ny plåt i ugnen och jag kom ihåg att ställa äggklockan den här gången=)

Allt handlar om att jag som Busens glömska mamma glömt att han hade bakläxa tills i dag...nu ringde han nyss och var upprörd över att vi glömt det samt beordrade mig att fixa kolakakor snabbt! Själv måste jag åka straxt så att göra den där extra sattsen passade inte riktigt mitt tidsschema...men det får gå;)

Jag och min pluggkompanjon ska till naturskolan i dag och träffa deras ena naturpedagog. Hoppas han kan komma med tips och idéer om litteratur och annat.

Ha det bäst idag=)

2 kommentarer:

  1. Det här att ha tusen järn i elden.. *känner igen*
    Jag skulle vilja få vara en liten fluga på axeln hos er idag, tror att ni får jättekul på naturskolan!

    SvaraRadera
  2. Bakläxorna ja, stackars dig men jag misstänker att klasskompisarna blev nöjda.

    SvaraRadera