tisdag 13 oktober 2009

hatar bilar!

Har inte hunnit blogga...mycket nu...
Har hunnit spendera två heldagar i skolan, vilket nog är bra eftersom vi håller vårt tidsschema=) I morgon ska vi träffa en kille på naturskolan för att få lite inspiration=) Jag är helt slut efter långa dagar i skolan och sen fotbollsträning i går kväll och styrelsemöte i kväll...i morgon kväll är det gympa...och på torsdag kväll ska jag och Busen handla jeans. Den här gången med ett lindexkort som inte har gått ut så att vi får med oss byxorna hem...det är liksom roligare då...
På torsdag ska jag också till bilverkstaden och pröjsa för den gjorda billagningen...generatorer till Saabar är dyra...väldigt dyra... När jag kom in i dag tittade han på mig och utbrast- Dig vill jag inte se här på länge nu! Nu har jag snart bytt allt som går att byta på din bil...vi ses om ett par tusen mil:) Själv försökte jag förklara min ånger att jag böt bort Skodan mot en Saab (jag ångrar mig bara när den går sönder) men han förklarade att dessa båda inte är jämförbara. Saab är en bil och Skoda är bara något slags fordon...vad han nu menar med det..? Förutom att han lagar bilar dyrt så är han en trevlig bilmekaniker tack och lov=)

Nu är det sängen som gäller! God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar