söndag 4 oktober 2009

Det ska bli en toppenvecka så det så!

Är jag trött för att det varit lite mycket nu eller för att det är oktober? Jag avskyr verkligen hösten... Jag fryser, jag är orkeslös och det är alldeles för mycket mörker överallt... Å så fryser jag lite...

Kommande vecka däremot kommer att bli toppen:) Vi ska bli klara med examinationen i morgon (visst?), tisdag ska jag plugga i lugn och ro och hjälpa mannen lite, onsdag ska vi träffa vår handledare:), torsdag ska vi gå igenom en annans arbete och på fredag är det tre timmar redovisning på den här kursen. Men sen när jag åker hem och vänder ska jag ut med fotbollsmammorna och gå på resturang och sen ladys night=o). Dessutom ska vi inte ha någon fotbollsträning den här veckan och ingen gympa (föräldramöte på deras dagis). Ingenting en enda kväll fram till fredag och då är det för min skull. Konstig känsla;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar