söndag 4 oktober 2009

Show me yours and I'll show you mine

Fotoutmaning hos whatthefuckdotcom och veckans tema är Vad ser du?


Här åker jag varje dag. Om man tittar exakt i bildens centrum så ser man en liten prick där skogen börjar...där bor jag. När man åker över motorvägsbron så ser man det lilla lilla röda huset vid den stora stora skogen å då är man äntligen HEMMA =)


Man blir glad :o)








Jag blir glad över att titta rakt fram men blir alltid lika farsinerad åt att kolla snett åt höger trots att jag bott här i 15 år. Närkeslätten med de blå bergen i bakgrunden:)

Nu skulle man kanske ha bara en bild i inlägget så jag ber om ursäkt i förebyggande syfte...bilderna är i alla fall tagna vid samma tillfälle och bara 20 meter i från varandra.

2 kommentarer:

  1. Du får ha hur många bilder du vill, the more the merrier... eller vad det nu heter :). Det är konstigt att man kan förundras över an plats man ser var och var annan dag, jag är lika när jag kör och plötsligt kikar åt sidan... fast man åkt där flera gånger förut...

    å jösses vad snurrit det blev... min hjärna somnade nog för en kvart sedan :) Nattnatt :)

    SvaraRadera
  2. Känslan av att se HEMMA är underbar! :)
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera