lördag 17 oktober 2009

Lite blek om nosen...

Är sjukt trött på min bloggs utseende... Nu blev det vitt... Jag börjar om från början så får vi se var vi slutar...det brukar ta några dagar innan jag är nöjd... På tisdag hoppas jag att jag har ett nytt program i datorn så jag kan göra en ny header. Bloggen måste ju faktiskt få ett nytt namn...
Nog om det. Här på backen lunkar livet på i sin gamla lunk. Blev inspirerad av Dagens Eko och lastade cyklar, grill och stolsdynor för vinterförvaring hos mamma. Synd nog glömde jag vinterdäcken som jag lagt ut på blocket så nu måste jag nog dit en sväng i morgon också...klantigt...
Har annars haft busiga små tjejer här både i går och i dag. I går var Krångels frireligiösa vän här...Kommer ni ihåg henne? När hon var här på en fredag så var hon lika snäll som vanligt. Det stärker bara min övertygelse om att det är inte snällt att tvinga barn att gå i kyrkan i flera timmar om söndagarna... I dag har vi haft granntjejen här och de har hållt sams så jag är nöjd=) I morgon hoppas jag på besök av min partner från gympasalen. Hon och dottern skulle komma i morgon om de hade tapetserat klart hallen... Hoppas på det för då får både jag och Krångel en trevlig stund:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar