lördag 10 oktober 2009

tjejkväll

Så blev det ladies night här hemma i kväll då...mannen har åkt och jobbat och Busen sover över hos grannkillen å det är bara jag och Krångel hemma i kväll. Dagen har annars inneburit fotbollsavslutning med tillhörande fotbollsmatch mellan ungarna och föräldrarna...japp, jag har spelat fotboll med mitt dåliga bollsinne i dag...

Hem för att leverera Krångel till barnkalas hos granntjejen och jag och mannen åkte till hans jobb för att byta bil. Det blev ingen rolig resa för det är något som är fel med min bil... Måste ringa verkstaden på måndag så att de kan kolla vad det är som inte funkar med laddningen. Låt oss hoppas att det bara är lite ärgat på batterikablarna eller nått annat billigt...Nu får jag åka klumpedunsbilen så hoppas vi att mannen får hem min utan problem på måndag...

Känner mig annars lite trött i dag...ska nog lägga mig tidigt i kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar