torsdag 26 november 2009

I morgon är det fredag=)

Så var torsdagen slut. Eller snart i alla fall... I kväll har jag och kompanionen skickat in vårt första utkast och det känns riktigt bra=) Det känns som den där stenen som legat över axlarna bara flög i väg. Jag är glad :) Vi är helt enkelt bäst! I dag är vi det åtminstonde... Å i morgon är en annan dag;)

I morgon ska jag i väg med Busen på sista samtalet på utredningen. Skönt att det är gjort nu. Själv ska jag gå till kyrkogården och tända ljus till första advent medans han är och pratar med henne. Sen bär det av till cerise för att krama om barn och de trevliga vuxna=) Har inte varit där på länge så det är på tiden. Ska också hinna städa huset och bilen innan det blir mörk är tanken. Vi får se vad jag hinner...

2 kommentarer:

  1. Skönt att få lite andrum. Men skynda på med det du har planerat för snart är det mörkt igen

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Hoppas det blir bra resultat när det gäller Busen också. Ha en fin helg.

    SvaraRadera