tisdag 24 november 2009

Jag är glad i dag :)

Det var det där med närvaron under vardagar...jag menar här på bloggen;)Pluggeriet tar överhand mellan måndag och fredag men i dag nådde vi brytpunkten=) Vi har nu skrivit klart kladden. 42 (tror jag) sidor kladd att gå igenom om och om igen tills uppsatsen blir bra. Men det känns toppen och vi har redan börjat ändrat och fixat och om två dygn ska första färdiga utkastet vara klart. För första gången känns det faktiskt som att vi kommer fixa det=) Underbar känsla efter allt slit.

I morgon ska jag också ta kort på vår minilaptop och lägga ut den på Blocket. Skulle ha gjorts för en tid sen men jag har inte hunnit... Bra med lite extrapengar då jag och mannen ska åka och köpa julklappar och födelsedagspresenter nästa onsdag. Är någon intresserad av datorn så hör av er! Det är en liten söt blå sak med windows XP men för små tangenter för mina dasslock till händer och för liten skärm för mannen att titta på...

3 kommentarer:

  1. Jag har varit lite sugen på en men när du sågar den så kanske det inte heller är något för mig. Finns inte cd-drive i den va? Kul att det går framåt med uppsatsen.

    SvaraRadera
  2. Näpp ingen cd i de små rackarna;) Den funkar utmärkt att surfa på och sånt men jag skriver inte med bara pekfingrarna utan använder alla fingrar så jag tycker den är svår att skriva på...

    SvaraRadera
  3. Okej, jag avvaktar. En eventuell löneförmån är på ingång men säg inte det till någon ;-)

    SvaraRadera