lördag 7 november 2009

Jag är tillbaka!

Pencillinet börjar verka och jag börjar känna igen mig själv igen=) Lika vilsen som vanligt och men lite långsammare... Snart så är jag som vanligt igen=)

Gårdagen var lugn men full av mina egna barn på nått sätt...Busen hade ont i halsen och var hängig så han fick vara hemma från skolan. Krångel snorade lite på morgonen så hon fick också stanna hemma. Medans de kivades i soffan om vilken kanal som visade det bästa programmet så la jag mig i sängen med datorn och tittade på film. Nu långt efter alla andra har jag också sett MammaMia:) Den var faktiskt riktigt bra fast de sjöng och hade sig hela tiden.

I dag ska jag försöka beta av tvättberget lite till. Städningen får vänta till i morgon då jag förhoppningsvis är ännu piggare!

Ha en toppenlördag!

1 kommentar:

  1. Jag var med sen att se MammaMia, tror det var i somras jag satte mig med den en kväll. Jag är väl inte heller mycket för musikaler men det var en härlig film ändå =)
    Skönt att du mår bättre !
    Många kramar =)

    SvaraRadera