söndag 22 november 2009

jobbfiske

Så seg... Men skönt trött efter lite kroppsarbete. Vem vet, det är kanske just det som fattades så att jag kan sova om nätterna? Vi får se i morgon bitti...
Men lite mer skjul är uppeldat och alla (nästan) rabatter är gödslade=) Jag är nöjd med dagen och ser fram emot morgondagen då jag med bästa kompanionen ska träffa bästa handledaren:)Nu ska jag skriva ut ansökan till ett jobb där de inte tar emot elektronisk ansökan. Fyra nya jobb är sökta i kväll så vi får hoppas på napp någonstans =)

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Härligt med kroppsarbete. Nu längtar jag till allt som inte har med läsning av facklitteratur att göra =) Börjar känna mig klar nu med uppsatsen men tycker att jag har för lite sidor. Får se vad handledare säger på fredag =)
    Kram

    PS. Du inspirerar, så jag starta ny blogg eftersom att den andra plötsligt försvann. Ingen förvarning =( DS

    SvaraRadera
  3. Lycka till med sökandet!! Du har väl brett på lite extra i din CV??!!

    SvaraRadera