söndag 6 december 2009

årets projekt något uppskjutet...

Jag har bakat lite i dag... Ett antal pepparkakor, lussekatter och en massa delar som ska bli ett pepparkakståg med tillhörande station. Fast inte i dag...kanske inte ens i morgon...det får nog bli på tisdag;) Förra årets projekt hittade Whatthefuck år mig=) Det hittar ni här. Har ju jobbat där i sju år så jag känner mig liksom hemma i ett bageri, om inte chefen är där vill säga... Nu var det värdens bästa bagare så då är det lugnt:) Trött blir man ändå...speciellt om man har två barn med sig. Min Buse älskar att baka så han producerade en hel del:) Jag har sagt det förut och jag säger det igen, blir han inte lastbilschaffis så har han en lysande framtid som bagare eller kock:)

Nu ska jag lägga barn och ladda om för imorgon. Ny intervju och sedan mer finslipning av uppsats med bästa kompanjonen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar