lördag 5 december 2009

pepparkakståg

Har pluggat och varit effektiv under dagen och nu i kväll har jag gjort en mall tills i morgon. I morgon är vi bjudna till mitt gamla jobb (inte av chefen som jag nog aldrig förlåter för alla elaka kommentarer) utan av min skånska vän och hennes pappa som är bagare där. Vi ska baka pepparkakor och pepparkakshus och i morgon ska vi prova att baka ett tåg och en tågstation. Förra året blev det en borg men det inlägget orkar jag inte leta på...det finns på den gamla bloggen i december förra året om det är någon som är intresserad. Nu väntar duschen och sen sängen...

3 kommentarer:

  1. Tänk, jag tror aldrig att jag har frågat vad du gjorde innan du började plugga? Konditor?

    Vad roligt att läsa om dina jobbintervjuer! Håller alla tummar!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot fotona imorgon :)
    och din borg minns jag väl... den är här: http://pz2.blogg.se/2008/december/japp-sa-far-det-bli.html
    :)

    SvaraRadera
  3. Konditor lät fint...bagerislav är nog betydligt närmare sanningen;) Varannan dag säljare av bröd och varannan dag bagerislav. Båda med en liten elak chef med ständig pms och oförmåga att tolka sin stress... Sju år stod jag ut sen gav jag upp...

    Tack whatthefuck du är en pärla:)

    SvaraRadera