måndag 21 december 2009

de tog slut...

Marängerna blev bra=) Men de är snart slut så det blir ingen bild tror jag;) Fick hjälp med dekorationen av två femåringar så jag ska nog göra en omgång till där jag kan få dekorera i fred...

Fick reda på ventileringsdatum i dag också, den 12 smäller det för oss. Vi fick två i vår grupp som opponenter och ska vara opponenter på en vi känner från förr tror jag??.. Det blir bra hur som helst tror jag :)

Det mest unika händelsen i dag var nog annars när jag åkte från marieberg när jag handlat klart maten och var på väg hem. Det var med stress och fruktan som folk tävlade om parkeringsplatser och sen hade nåt mystiskt (läs skräck) i sin blick när de småsprang mot ingången på Marieberg... Jag log lite och körde mot kön hemmåt, att jag hann möta 100 bilar med stressade människor innan jag kom fram till motorvägsbron är ingen överdrift. Jag valde lilla vägen hem, lugnt och skönt tog jag mig hem till det lilla lilla röda huset vid den stora stora skogen =o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar