tisdag 22 december 2009

man blir rädd...

Jag tar tillbaka allt jag sagt om att det är lätt att få igenom sin uppsats. Eller det beror på... Om man har en mes till ordförande så släpper de igenom allt, om man har en normal ordförande så får man komplettera lite men blir godkännd, MEN har man en viss kvinna som ordförande (gift med örebro universitets tristaste föreläsare) kan man räkna med fullständig sågning... Just nu känns det skönt att inte vi får henne=) Vi har fått en man som har ryktet om sig att vara noggran men rättvis. Vårt hopp står just nu till honom;)

Annars är det lugnt här hemma. Mannen och Busen stack till Umeå nån gång i eftermiddags (tror jag) så jag och Krångel får ha tjejkväll=) Enda problemet är nog att vi inte har samma smak vad det gäller tv-program ;)

2 kommentarer:

  1. Jag håller verkligen med dig. Hon var ju INTE snäll mot dem. Hoppas det inte var alltför mycket de var tvugna att ändra på, stackarna.
    Ha en trevlig kväll med dottern!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju haft henne i PDI A, och ja.. hård var hon! Ingen jag haft sen dess har ens varit i närheten, och jag andades ut väldigt när jag såg att vi inte fick henne! (fick elever att gråta på seminarier)
    Men så har jag hört att den vi fått är tuff med, men jag har haft honom i en kurs, och tyckte ändå att han var "hård men rättvis", vilket är en jätteskillnad!
    Jag drabbades av en inspiration, och ska nog göra såna där maränger med idag! Kram

    SvaraRadera