tisdag 29 december 2009

Familjedag

I dag har vi haft familjedag=) Vi började på Lek och Bus landet följt av mat (om nu hamburgare är mat) och sedan gick vi vidare mot filmstaden. Väl där insåg jag att vi borde ha reserverat biljetter... De var slut till Alvin och gänget som barnen ville se =( Det fick bli Götakanal för Busen och mannen och Artur för mig och Krångel. Ingen fick någon otrolig filmupplevelse men vår film var rätt bra (om ni frågar mig och inte dottern) tills vi kom till slutet...det var inget slut utan en sluttext där det stod att fortsättningen kommer i nästa film... Hmm... Bojkott för Artur och Moltazar från mig, en film ska ha ett bra slut annars är det ingen bra film.

3 kommentarer:

  1. Usch för filmer utan slut! Vi såg också en sån film, tror den hette guldkompassen, det var bara det att det kom aldrig en tvåa?
    En film kan ha en fortsättning, fine, men varje film måste ha ett slut!

    Vad mysigt det lät med familjedag!! =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Annars är den första Arthur filmen riktigt bra.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar den första Arthur också =)

    SvaraRadera