torsdag 3 december 2009

I går Ullared, i dag Hallsberg...

I går var vi till Ullared :) Jag gillar ju den hålan så är det bara. Alla julklappar och födelsedagspresenter är fixade och det känns skönt. Vi beslutade dessutom i måndags kompanjonen och jag att vi ska gå upp med uppsatsen efter jul. Vi skulle säkert hinna få till den innan jul men att vi ska ha provventilering först den 14:e kändes inte okey... Vi skulle inte få någon chans att ändra något efter den så vi bestämde oss för att inte stressa sönder oss och chansa utan köra med säkra kort och gå upp med en genomarbetad uppsats efter jul. Så fick det bli och jag är nöjd med vårt beslut.

Annars var jag på anställningsintervjuv i morse klockan åtta. Spännande men lite läskigt att bli utfrågad av först tre eventuellt kommande kollegor i en halvtimma för att sedan bli utfrågad av två rektorer under ännu en halvtimme. Men det gick bra tror jag...vi får se hur jag klarar mig i konkurrensen... Tjänsterna skulle vara tillsatta inom en vecka så jag hoppas att telefonen snart ringer igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar