lördag 5 december 2009

plugglördag

I går var det mammas födelsedag (hurra för henne) så vi var där hela eftermiddagen och halv kvällen. I dag däremot ska kompanjonen komma hit och skriva=) Vi ska fylla på, förbättra och slipa på uppsatsen. Efter att varit helt slut och det kännts tufft så känns det efter en lugn vecka mycket bättre. Vi kommer att hinna slipa vårt arbete ytterligare, vi kommer ha chans att ändra i arbetet efter provventileringen och vi kommer att gå upp med en uppsats vi kan vara stolta över. Det känns bra! Vi tog ett bra beslut när vi bestämde oss för att gå upp efter jul=)

Mannen och Busen har precis åkt och jobbat och jag funderar på att äta frukost. Det kurrar konstigt från magen så jag tror det är dags;)

Fick förresten ett positivt samtal i går :) På måndag ska jag på ännu en jobbintervju. Visserligen bara ett vick på halvtid men ett bra alternativ om jag inte får det som jag hoppas på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar