lördag 19 december 2009

snart vänder det!

Jag är så himla trött hela tiden, men mest trött är jag nog på att jag är så trött... Jag är en väldigt aktiv person på sommarhalvåret men sen när mörkret och kylan kommer så går liksom luften ur mig. Å jag gillar inte riktigt att jag inte orkar något. Jag har kompisar som tar denna höst och vintertrötthet med ro. De passar på att mysa framför tvn, läsa den där boken och bara ta det lugnt. Jag fattar inte riktigt hur de gör... Jag får inte så mycket gjort men jag är inte tillfreds med mig själv i december, å jag kommer nog aldrig att bli det. Men snart vänder det! Nästa vecka nån dag så blir dagarna längre och längre=) Snart kommer kraften tillbaka hoppas jag. Då finns det en chans att jag blir mig själv igen. Den där otrötta människan som har tio projekt på gång och gillar det;) Nu tänkte jag göra något åt den akuta tröttheten och gå och lägga mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar