onsdag 6 januari 2010

Bara hälften kvar :)

Nu har jag hunnit halvvägs genom dagens projekt så nu är det dags för en paus här vid datorn tycker jag ;) Hämta sängen gick smärtfritt men jag tror vi fick fel säng...deras fel i så fall för jag visade kvittot och det var den de gav oss den vid utlämningen=) Nu var det en bäddmadrass med också så det tackar vi för. Hur mannen fick upp den för stegen och in genom fönstret har jag ingen aning om för jag startade upp min inisade bil och for iväg och handlade mat. Hem för att slänga in kylvarorna i kylskåpet för att hinna till stan till 12. I dag har vi fått uppsatsen som vi ska opponera på. Så i kväll vet jag vad jag ska läsa... Hann också trotsa kylan och köra in 7 kärror ved. Men maten hade mannen lagat så den smakade extra gott =)

Nu ska vi snart till svärmor på födelsedagskalas. Sen ska jag lämna iväg Krångel till granntjejen på pjamasparty=) Hon packade för två timmar sen;)

Vi hörs till kvällen!

2 kommentarer:

  1. Det är kontraster måste jag säga, jag har fortfarande inte varit utanför dörren.. =)
    Lycka till i morgon!

    SvaraRadera
  2. Tack å tack å tack =) Nervositeten har inte kommit förrens nu...

    SvaraRadera