fredag 22 januari 2010

fredag!

Då var första vanliga arbetsveckan slut å den blev rätt bra =) En ledig dag, en dag på Skogstorp och tre på Långängen var av en var friluftsdag. En bra vecka helt enkelt=) Nästa vecka och fyra veckor framöver ska jag bara på Långängen och det känns riktigt skönt. Fasta tider och framför allt inga läxor när man kommer hem. Det är så himla skönt. I dag hann vi åka och ge barnen sin andra spruta och efter det åkte jag och Krångel skridskor vid skolan. Hon hittade en kompis som var kvar på fritids så det slutade med att jag åkte skridskor och Krångel lekte i snöhögarna med sin kompis...

Nu ska min Buse fixa till sig för i kväll är det disco i Kumla. Grannen ska skjussa dit och jag ska hämta. Enda problemet är att jag kommer vara skapligt trött när klockan är tio... Men det ska nog gå bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar