lördag 23 januari 2010

sovmorgon och för små rumpor

Hur kommer det sig att min morgontrötta dotter som längtat hela veckan till lördag när hon skulle få sovmorgon går upp klockan sex när det är lördag??? Jag kunde inte somna om men jag vägrar gå upp! Mannen skulle iväg och jobba så han satte på tvn och gjorde frukost åt henne=)

Själv låg jag kvar i sängen och läste postorderkataloger... I brist på annat nu när jag inte har läxor att läsa;) Har en hög med sådanna eftersom det är kul att bläddra i. Där slog det mig ännu en sak... Hur kommer det sig att det är endast i Cellbes så fyller modellerna ut jeansen och man kan faktiskt se hur de ser ut på en normal människa? Synd att det är de andra katalogerna som har snyggast jeans...men de är fotade med nått stackars benrangel så de har man ingen aning om hurvida de kan sitta kvar på en vanlig rumpa...

2 kommentarer:

  1. Det finns aldrig några jeans som passar på normala människor... :(

    SvaraRadera
  2. Så det är därför det är svårt att hitta jeans...jag är normal;)

    SvaraRadera