onsdag 20 januari 2010

i-landsproblematik

Jag äter frukost vid datorn och det går inte att kommentera på facebook... Ni fattar va? Jobbigt! Nu ska jag snart iväg och jobba. Först rätta matteböcker (finns det nått tråkigare?) för att sen ha lektioner mellan 10 och 13. Undrar vad det är för mat i dag? På tal om det där med skolmaten... Jag finns med i pärmen där man kryssar i att man har ätit =) Det innebär visseligen att jag får betala 21 kronor för att ta hand om barn samtidigt som jag äter (kostar gratis i Örebro) men i alla fall. Jag finns med =) Tänk att jag räknas... Jag har ju alltid varit den där vikarien/assistenten/studenten. Jag finns! I allafall i en pärm i matsalen i Hallsberg ;)

3 kommentarer:

  1. Grattis till platsen i pärmen då ;)
    Facebook knasar fortfarande,jobbigt värre det där !!
    Hoppas du får en bra dag,kram =)

    SvaraRadera
  2. Hua vad mycket ni får pröjsa. Här i kommunen är det väl 15 kr. Funkar hyfsat om man äter med de äldsta :-) Jag är glad att jag slipper matlåda!

    SvaraRadera
  3. Japp i Kumla kostar det 15. Men det är värt varje krona att slippa laga matlådor =)

    SvaraRadera