torsdag 28 januari 2010

mätt piffad och packad

Jag är klar! Mätt, piffad och packad (ryggsäcken). Vad har hänt? Har jag vant mig vid att klockan ringer kvart i sex..? Eller vad är det som står på? Krångel den morgontrötta ungen har också vaknat av sig själv... Konstigt;) Min morgonpigga Buse däremot sover som en liten gris efter friluftsdag i snöstorm och skridskor och pulka på kvällen tillsammans med vår jumpagrupp. Alla barn utom ett ville faktiskt vara ute och åka skridskor och pulka och det var himla trevligt att äntligen hinna prata lite med alla toppenmammor =) Nu för tiden hinner jag ju bara vinka lite till dem...

Gårdagen gick också betydligt bättre arbetsmässigt =) Inte kan de ha testat klart redan? Jag laddar lite extra ett tag till tror jag... det ska nog bli ordning på de små raringarna;)

1 kommentar:

  1. Men det var faktiskt mysigt där ute i snövirvlet. :-) Det bästa är att se barnens lyckliga små ansikten när de får hålla på.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera