tisdag 26 januari 2010

dagen S

Trött igen då...testningen fortsätter men jag tappar inte hoppet i första taget ;) Toppenförmiddag följt av kontrollerat kaos med endast två som spårade ur... I morgon blir det färre, det har jag bestämt... Bakar annars småpizzor till sonen som ska ha friluftsdag i snöstorm i morgon. Mycket matsäck och torra vantar så ska nog det ordna sig får vi hoppas =) Min fina kille klippte sig också i går, han är så fin=) Men bildbevis uteblir...han vill inte visa upp sig på bloggen. Sorry...

Annars har dagen bjudit på dagen S =) S som i Soffor=) Ja ni läste rätt! Den trasiga, fula och med alldeles för många skruvar överallt som håller ihop den (inte sånna som ska vara där utan de där alla skruvarna som vi fått lappa ihop den med...) den ska ersättas :) Jag är glad och längtar tills nästa vecka när vi får hämta dem. Supererbjudande just nu så de surt sparade slantarna räckte. Sa jag att jag var glad? Jag är glad! Fast just nu mest trött...god natt på er.

2 kommentarer:

  1. Vi köpte nya soffor för dryga året sen, och jag kan absolut relatera till din lycka!
    Läste ikapp lite här, och det jag kan tänka slå det där med namn i en pärm måste väl vara när man får en egen jobb e-mail? (det kanske du har fått med?) Men pärm duger bra, hoppas jag också hamnar i en snart =)
    Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera
  2. får jobbmail också=) Tror inte jag behöver ha dem alla men jag blir glad ändå. Hoppas du också hamnar i en pärm snart!

    SvaraRadera