lördag 27 mars 2010

oj är det redan lördag =)

Har visst inte bloggat sen i måndags... Så långt uppehåll vet jag inte när jag hade sist. Mycket nu kan vi väl säga;) Undrar vad jag gjort den veckan?
Jag har varit hos min granne frälsningssoldaten och reviderat vägsamfällighetens bokföring en kväll. Fotboll och gympakvällen dagen därpå. Hälsat på en vän från skåne som var hemma i närke ti torsdags. Å så var det i går när jag var på personalfest :)

I dag står det tvättmaraton på schemat eftersom jag inte tvättat sen i måndags heller utan huset fullkomligt svämmar över av tvätt och disk...

Annars har det varit kaos i klassen ett par dagar och lite kaos med Busen. Men mot slutet av veckan så har det varit lite lungt och skönt. Lite trött på rektorer är jag... En rektor som tyvärr inte mår så bra men inte bestämt något över sina lärare så de jobbar inte så de barn med allahanda bokstavskombinationer kommer i kläm, då de anser att de enbart är jobbiga. En annan rektor som tar beslut över sina lärares huvuden om hur klassen ska skötas fast vi tror att just de unika barnen kommer i kläm om man tar den enkla snabba lösningen när det finns en bättre lösning som skulle betala sig i längden. Trött blir man... Trött är jag också eftersom det blev sent i går och jag vaknade när mannens klocka ringde i morse tjugo över sex. Men det var trevligt med personalfest även om det inte var så många som kom =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar