måndag 22 mars 2010

var är min måndagskärlek?

Måndag var det visst i dag... Vet inte riktigt vart min måndagskärlek tog vägen. Jag som gillat måndagar tycker de är så där lagom kul nu för tiden... En Buse som funkar rätt illa på måndagar med en lärare som inte klarar av honom. Tröttsammt...snälla säg att hans lärare C kommer tillbaka, hon behövs kan vi väl säga...
En elev som är så snäll när vi är själv att jag gick och frågade rektorn om jag inte kunde få några fler ungar så jag inte blir uttråkad på måndagarna. Han tycker nog jag är lite udda men det bjuder jag på. Nya tjänster ska det bli på skolan jag jobbar på i höst, fritids och förskoleklassen och jag har talat om att jag vill ha ett nytt jobb eftersom jag trivs där. Hoppas jag ligger bra till =)

Nu ska jag stoppa de där skogsmullarna som vi var på skogspromenad med förut i säng =)

3 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att de tar chansen och erbjuder dig en tjänst på studs!

    Stackars Busen som har jobbiga måndagar! =( Skönt att få komma ut i skogen och röra av sig lite då!
    Hoppas resten av veckan blir desto bättre!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Stackare, tänker verkligen på dig och att det är jäkligt. Kanske inte rätt forum för denna diskussion men en liten skola erbjuder ibland för få vuxna att lita till.

    SvaraRadera
  3. Det är därför saknaden efter C är så stor...

    SvaraRadera