tisdag 4 maj 2010

=)

Sitter här i soffan och njuter av lugnet =) Är på strålande humör men kan inte berätta varför innan i morgon kväll... Väntar annars mest på mannen som är på speedway. Sonen hämtade jag hem redan klockan åtta så han skulle klara skolan i morgon men han var sur en lång stund... Men som den envisa mor jag är så får han se halva speedwaymatcher tills det är sommarlov och han kan vara trött och tjurig dagen efter.

I morgon bitti har jag mitt första utvecklingssamtal. Läbbigt ;) Tur jag börjar med ett litet barn som tillhör klassens absoluta toppskick. Inget jobbigt att diskutera där;)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad kan det vara då..? *nyfiken*
    Det kommer gå galant med utvecklingssamtalen. Du är ju bara sååå trevlig.
    Vi ses inte imorgon men håll ett extra öga på Veran är du snäll. :-)

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hon står under mina vingars beskydd =) Det är tur jag har samtalet 7.30 när jag fortfarande orkar vara trevlig...
    Kram på dig och lycka till i helgen =O)

    SvaraRadera