torsdag 6 maj 2010

Jag fick det!

I går kväll skulle alla få reda på det så nu är det nog fritt fram att berätta. Jag fick jobbet jag ville ha och det känns toppen =O) 90 % fast tjänst på en nystartad verksamhet som ska vara för de älsta barnen på fritids. Vi kommer att ha mer uteverksamhet och mer teknik. Så i höst kommer jag grilla korv i skogen till mellis =) Helt klart min stil. Hej då alla nationella prov, hej då alla omdömmen, hej då alla utvecklingssamtal, hej då alla kunskapsprofiler, hej då alla åtgärdsprogram. Jag är nog faktiskt mer fritidspedagog än lärare, så är det...

Men nu ska jag ladda för en dag med två utvecklingssamtal, iup-skrivande och lektioner med klassen "inte fullt lika mycket kaos längre". Ses framåt natten;)

8 kommentarer:

  1. Så roligt :)
    GRATTIS !!

    SvaraRadera
  2. Åh det låter superskoj. Intressant det där med att du är mer fritidspedagog än lärare, jag känner tvärtom med mig. Vi kanske skulle komplettera varandra bra?!

    SvaraRadera
  3. Massor av grattis! Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Men vad roligt det låter!! Jättegrattis!!

    SvaraRadera