lördag 8 maj 2010

då blev det lördag =)

Då var lördagens sysslor klara då =) Röjt det värsta, tvättat ett par maskiner och diskat. Nu tänker jag vila lite =) Vad jag inte hinner innan elva det blir inte klart den dagen...

Har varit rätt slutkörd de sista veckorna men jag måste orka lite till... På onsdag måste allt vara klart. Har sju utvecklingssamtal kvar och en hel del pappersarbete och planering för att ro det i hamn. Men det borde gå. Eller det måste det faktiskt. Annars kommer jag inte att kunna vara hemma i två veckor utan att känna stress. Bort med allt det jobbiga så går resten som en dans.

Nu blir det lite lugn och ro en stund sen tror jag vi ska åka en liten sväng till Viby och titta på hästkraftensdag. Vi får se hur det blir. Själv skulle jag kunna tänka mig att åka till Panduro hobby och spana lite... Kanske kan få åka dit en sväng också om jag är snäll;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar