söndag 30 maj 2010

god morgon...eller morgon i alla fall...

Vad är det med ungar och vaxproppar? Ja eller vaxproppar är det nog inte... Bara oförmåga att lyssna om man inte blir arg... Min Buse är ingen kvällsmänniska så han fick jag ett utbrott på i går kväll när han skulle ut och cykla när klockan var halv tio... När jag motat in honom låste han dörren... Behöver jag beskriva hur arg jag blev? Väldigt arg! Han förstod att jag var arg så han gick och la sig utan problem sen... Nu är det morgon och min ickemorgon unge Krångel vill inte klä på sig... Samma sak varje dag och i dag är det ändå kalas... Badat har hon gjort men detta med att klä sig är inte kul... Nu ska jag gå och gräva ner mig en stund (läs lämna den lilla hos farmor och åka på fotbollsmatch) för att komma hem om ett par timmar som en glad och lycklig mamma. Grattis mamma förresten på morsdag, vi kommer sen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar