onsdag 1 september 2010

hur trist får det bli?

Var på kommunkurs i dag. Det finns vettigare sätt att fördriva en dag i Hallsberg, tro mig... En massa gubbar och några tanter som skulle berätta om kommunens olika förvaltningar. Antar att de gör som man brukar... Trist är bara förnamnet när man bara sitter där och lyssnar på trist folk som ständigt drar över bara för att de gillar sin egen röst eller nått. Tur jag ska till jobbet i morgon. Där trivs jag även om inte Månen är klart för inflyttning än på länge. I morgon ska vi gå och fiska i ekoparken. Det är bara att hoppas att vädret är på vår sida =O)

2 kommentarer:

  1. Ledsen att behöva ta glädjen ifrån dig, men jag har inte haft halsmandlar sen jag var tio, men jag fick minsann streptokocker ändå =(
    (och Lilleman är inte operarad än..)

    Skönt att jag inte missade nåt då.. (syftar på kursen)

    SvaraRadera
  2. Men...de sa att jag skulle slippa halsfluss:(

    SvaraRadera